Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Κατερίνης  σας καλωσορίζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να μας γνωρίσετε καλύτερα και παράλληλα να μάθετε για τις δραστηριότητες και τις εκδηλώσεις του σχολείου. 

Στόχος της ιστοσελίδας είναι η προώθηση και η γνωστοποίηση του σημαντικού έργου που επιτελείται στο σχολείο μας.

Τελευταία νέα

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΒΟΛΟΣ - ΛΑΡΙΣΑ

 

 

Έπειτα από χρόνια απομόνωσης και εγκλεισμού λόγω Covid πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη ετήσια τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Γ' Τάξης. Κατά τη διάρκεια του τριημέρου οι μαθητές επισκέφτηκαν και ξεναγήθηκαν στο εντομολογικό μουσείο, καθώς και στις εγκαταστάσεις του μουσείου πλινθοκεραμουργίας Τσαλαπάτα. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το μουσείο Θεόφιλου στην Ανακασιά, τη Μακρυνίτσα και την Πορταριά. Κορυφαία στιγμή της εκδρομής ήταν η νυχτερινή έξοδος σε ταβέρνα στην παλιά πόλη του Βόλου, όπου οι μαθητές χόρεψαν, τραγούδησαν και διασκέδασαν με τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους. Κατά την επιστροφή έγινε μια στάση στην πόλη της Λάρισας, όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο αρχαίο θέατρο και στο φρούριο της. Επιστρέψαμε όλοι (καθηγητές και μαθητές) υγιείς, ενθουσιασμένοι και γεμάτοι με πολύτιμες αναμνήσεις.

Ευχαριστούμε τους μαθητές μας για την εν γένει συμπεριφορά τους και το ομαδικό πνεύμα που επέδειξαν.

 

 

 

 

Project Erasmus + K229

The project «Discover and share your identity mark» was  a two year and a half long project (2018-21) It was selected within Erasmus+ K229. The schools which participated were I.E.S Elexalde School, a secondary school in Galdakao (Basque Country) and a junior high school in Katerini (Greece).

The project aimed at opening our high schools to new realities, different from our local contexts through internationalisation.

It responded to the fact that as it was the European Cultural Heritage Year and we are European citizens , our students were enriched by learning their national identity as well as the one of another member of the European Community.

The project gave a good opportunity for both teachers and students to improve their English and the use of ICTs which were incorporated in the curriculum.

The teachers from different subjects participated to develop the different aspects of it. That is, cultural, natural , maritime and historical architectural heritage.