Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Κατερίνης  σας καλωσορίζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να μας γνωρίσετε καλύτερα και παράλληλα να μάθετε για τις δραστηριότητες και τις εκδηλώσεις του σχολείου. 

Στόχος της ιστοσελίδας είναι η προώθηση και η γνωστοποίηση του σημαντικού έργου που επιτελείται στο σχολείο μας.

Τελευταία νέα

ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

Την Πέμπτη, 5/5/2022, πραγματοποιήσαμε διδακτική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη με τους μαθητές των τμημάτων Β5 και Β6. Στόχος μας ήταν να ακολουθήσουμε διαδρομές της βυζαντινής πόλης και να χαρούμε από κοντά την ομορφιά των μνημείων της. Ξεκινήσαμε την περιήγηση με ξενάγηση στη Ροτόντα, περιμετρικά και εντός του μνημείου, στην Αψίδα του Γαλερίου (Καμάρα) και στο Γαλεριανό ανακτορικό συγκρότημα. Ακολούθως, επιβιβαστήκαμε στο ανοιχτό τουριστικό λεωφορείο και, με αφετηρία τον Λευκό Πύργο, είχαμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε τη διαδρομή στην Άνω Πόλη (βυζαντινά κάστρα, Επταπύργιο, γραφικές γωνιές και πλατείες με μοναδική αρχιτεκτονική) και την υπέροχη θέα της πόλης. Κατηφορίζοντας, περάσαμε από τις κεντρικές λεωφόρους και θαυμάσαμε μνημεία όπως η Παναγία Χαλκέων και ο ναός του Αγίου Δημητρίου, η Καμάρα και η Ροτόντα, από ψηλά. Τερματικός σταθμός ο λευκός Πύργος, μέσω της παραλιακής λεωφόρου. Το κέφι, η χαρά και το τραγούδι των μαθητών συνόδεψαν πληθωρικά την τουριστική διαδρομή μας!

 

Project Erasmus + K229

The project «Discover and share your identity mark» was  a two year and a half long project (2018-21) It was selected within Erasmus+ K229. The schools which participated were I.E.S Elexalde School, a secondary school in Galdakao (Basque Country) and a junior high school in Katerini (Greece).

The project aimed at opening our high schools to new realities, different from our local contexts through internationalisation.

It responded to the fact that as it was the European Cultural Heritage Year and we are European citizens , our students were enriched by learning their national identity as well as the one of another member of the European Community.

The project gave a good opportunity for both teachers and students to improve their English and the use of ICTs which were incorporated in the curriculum.

The teachers from different subjects participated to develop the different aspects of it. That is, cultural, natural , maritime and historical architectural heritage.