Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Κατερίνης  σας καλωσορίζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να μας γνωρίσετε καλύτερα και παράλληλα να μάθετε για τις δραστηριότητες και τις εκδηλώσεις του σχολείου. 

Στόχος της ιστοσελίδας είναι η προώθηση και η γνωστοποίηση του σημαντικού έργου που επιτελείται στο σχολείο μας.

Τελευταία νέα

ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟΥ
2022-01-05 03:46 ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟΥ   Στο πλαίσιο του μαθήματο...
ΠΡΩΤΗ ΕΚΘΕΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ (ΕΤΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ: 2020-2021)
2022-01-01 16:01 Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου ...
ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ EDUPASS.GOV.GR
2022-01-01 13:31 Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, Σας ενημερώνουμε ότι η διαδι...
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
2021-12-15 18:10 Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, στις ειδικές συνθήκες λειτου...
2021-12-01 03:44 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ   Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur...
2021-12-01 03:43 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ   Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur...
2021-12-01 03:41 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ   Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur...
2021-12-01 03:39 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ   Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur...
2021-12-01 03:36 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ   Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur...

Project Erasmus + K229

The project «Discover and share your identity mark» was  a two year and a half long project (2018-21) It was selected within Erasmus+ K229. The schools which participated were I.E.S Elexalde School, a secondary school in Galdakao (Basque Country) and a junior high school in Katerini (Greece).

The project aimed at opening our high schools to new realities, different from our local contexts through internationalisation.

It responded to the fact that as it was the European Cultural Heritage Year and we are European citizens , our students were enriched by learning their national identity as well as the one of another member of the European Community.

The project gave a good opportunity for both teachers and students to improve their English and the use of ICTs which were incorporated in the curriculum.

The teachers from different subjects participated to develop the different aspects of it. That is, cultural, natural , maritime and historical architectural heritage.