Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Κατερίνης  σας καλωσορίζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να μας γνωρίσετε καλύτερα και παράλληλα να μάθετε για τις δραστηριότητες και τις εκδηλώσεις του σχολείου. 

Στόχος της ιστοσελίδας είναι η προώθηση και η γνωστοποίηση του σημαντικού έργου που επιτελείται στο σχολείο μας.

Τελευταία νέα

e-Twinning "The street heart of Europe"
2022-05-17 23:10 e-Twinning "The street heart of Europe"   Στο πλαίσιο του ...
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2022-05-12 10:01 ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ   Την Πέμπτη, 5/5/2022, ...
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2022-04-29 14:49   "Παραστάσεις περιβάλλοντος στην τέχνη"   Στο πλαίσιο ...
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ
2022-04-29 13:24 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ   Στo πλαίσιo του μαθήματος "Εργαστή...
Αξιολόγηση προσφορών και ανάθεση εκπαιδευτικής επίσκεψης στο Βόλο-Πήλιο-Λάρισα
2022-04-17 11:05 «Αξιολόγηση προσφορών και ανάθεση εκπαιδευτικής επίσκεψης στ...
Ομήρου Ιλιάδα από τη θεατρική ομάδα του Μικρού Βορρά
2022-04-11 20:27 ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΒΟΡΡΑ    ...
Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ορθογραφίας 2022
2022-02-06 02:45 Αξιότιμοι κύριοι Διευθυντές και κυρίες Διευθύντριες,   Σας...
Εορτή των Τριών Ιεραρχών σχολικού έτους 2021-22
2022-01-23 12:21   ΘΕΜΑ: Εορτή των Τριών Ιεραρχών σχολικού έτους 2021-22 ...
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ
2022-01-09 20:25 ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ   ΣΤ...

Project Erasmus + K229

The project «Discover and share your identity mark» was  a two year and a half long project (2018-21) It was selected within Erasmus+ K229. The schools which participated were I.E.S Elexalde School, a secondary school in Galdakao (Basque Country) and a junior high school in Katerini (Greece).

The project aimed at opening our high schools to new realities, different from our local contexts through internationalisation.

It responded to the fact that as it was the European Cultural Heritage Year and we are European citizens , our students were enriched by learning their national identity as well as the one of another member of the European Community.

The project gave a good opportunity for both teachers and students to improve their English and the use of ICTs which were incorporated in the curriculum.

The teachers from different subjects participated to develop the different aspects of it. That is, cultural, natural , maritime and historical architectural heritage.