Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Κατερίνης  σας καλωσορίζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να μας γνωρίσετε καλύτερα και παράλληλα να μάθετε για τις δραστηριότητες και τις εκδηλώσεις του σχολείου. 

Στόχος της ιστοσελίδας είναι η προώθηση και η γνωστοποίηση του σημαντικού έργου που επιτελείται στο σχολείο μας.

Τελευταία νέα

Αγιασμός
2022-09-14 16:24   Την Δευτέρα 12 -9-2022, πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος α...
Έναρξη Σχολικής Χρονιάς
2022-09-09 21:33 Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες καλή σχολική χρονιά!   Σας ε...
«ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ»
2022-08-30 17:23 «ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα, ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ»             Με αυτό το σύ...
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
2022-05-31 03:21 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ   Την Τετάρτη 25/5/22 πρ...
ΠΟΔΗΛΑΤΟ
2022-05-28 15:32   ΠΟΔΗΛΑΤΟ   Στο πλαίσιο του προγράμματος αξιολογησης=ποδ...
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2023
2022-05-25 21:46
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
2022-05-23 21:35 ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ   Ο ...
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2023
2022-05-19 00:30 ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ ...
ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΒΟΛΟΣ - ΛΑΡΙΣΑ
2022-05-17 23:50 ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΒΟΛΟΣ - ΛΑΡΙΣΑ     Έπειτα α...

Project Erasmus + K229

The project «Discover and share your identity mark» was  a two year and a half long project (2018-21) It was selected within Erasmus+ K229. The schools which participated were I.E.S Elexalde School, a secondary school in Galdakao (Basque Country) and a junior high school in Katerini (Greece).

The project aimed at opening our high schools to new realities, different from our local contexts through internationalisation.

It responded to the fact that as it was the European Cultural Heritage Year and we are European citizens , our students were enriched by learning their national identity as well as the one of another member of the European Community.

The project gave a good opportunity for both teachers and students to improve their English and the use of ICTs which were incorporated in the curriculum.

The teachers from different subjects participated to develop the different aspects of it. That is, cultural, natural , maritime and historical architectural heritage.