Erasmus+ KA1

2022-1-EL01-KA122-SCH-000079910

 

Την εβδομάδα 6 έως 11 Φεβρουαρίου 2023, πραγματοποιήθηκε η πρώτη από τις τρεις επιμορφωτικές κινητικότητες εκπαιδευτικών του 3ου Γυμνασίου Κατερίνης στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA1 με κωδικό 2022-1-EL01-KA122-SCH-000079910.

Το θέμα της επιμόρφωσης: Digital Citizenship and Media Literacy.

Σε αυτό τον κύκλο μαθημάτων οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί απέκτησαν επίγνωση της ηθικής και της συνέπειας των διαδικτυακών τους δραστηριοτήτων, αναπτύσσοντας έτσι την ικανότητα να ενισχύουν τον ψηφιακό γραμματισμό στην τάξη τους. Επιπλέον, έμαθαν να δημιουργούν ένα ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον καταπολεμώντας την παραπληροφόρηση και αναπτύσσοντας την ανάγκη αξιολόγησης για την επιλογή του κατάλληλου ψηφιακού περιεχομένου.

 

 

Tο Kialo, είναι μια δωρεάν διαδικτυακή πλατφόρμα για τη δημιουργία δημοσίων συζητήσεων (Debates). Σύμφωνα με τους δημιουργούς, το Kialo σχεδιάστηκε για:

-να διευκολύνει την εποικοδομητική συζήτηση

-να διερευνήσουμε τους λόγους για τους οποίους υπάρχει μια διαφωνία

-να ακουστούν όλες οι φωνές, και να αξιολογηθούν κριτικά από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.

 

Στο πλαίσιο της κινητικότητας Erasmus+ KA1 δημιουργήσαμε την παρακάτω Δημόσια Συζήτηση.

https://www.kialo-edu.com/.../76fea9be-a889-44ad.../92363

Μπορείτε να καταθέσετε την άποψη σας χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό google (gmail) που διαθέτετε.

 

 

Erasmus+ KA1

2022-1-EL01-KA122-SCH-000079910

 

Την εβδομάδα από 12 έως 19 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη κινητικότητα του Erasmus KA1( Κωδικός: 2022-1-EL01-KA122-SCH-000079910) στο Άμστερνταμ στην οποία συμμετείχαν 4 εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.

Το θέμα των μαθημάτων ήταν η βαθειά δημοκρατία και η διαχείριση των συγκρούσεων με στόχο την οικοδόμηση μιας ισχυρής κουλτούρας μέσα στην τάξη.

Οι εκπαιδευτικοί απέκτησαν γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με την έννοια, τις αρχές και τη μεθοδολογία της βαθειάς δημοκρατίας. Με ποιο τρόπο η βαθειά δημοκρατία αξιοποιώντας διάφορες τεχνικές και μεθοδολογίες μπορεί να συμβάλλει στη διαχείριση και την επίλυση των συγκρούσεων σε ένα σχολικό περιβάλλον φτάνοντας σε αποτελεσματικές και ισχυρές αποφάσεις, συμπεριλαμβάνοντας την άποψη της μειοψηφίας, αποφάσεις οι οποίες να είναι αποδεκτές από όλα τα εμπλεκόμενα πρόσωπα